Tillbaka till vardagen igen...

....Ska faktiskt bli rätt skönt att kommma tillbaka till lite rutiner.
Idag var det dags för jobb igen. Pappa C hade nog mer ångest än mig eftersom han varit hemma i 5 veckor och jag bara två så jag hade inte hunnit samla på mig lika mycket :o)
Ärligt så var det kul att komma tillbaka till jobb, det händer mycket spännande saker och det ska bli så kul med förändrningar...
Julls första dag på dagis efter fem veckor gick också den toppen, även hon verkade tycka det var kul att komma tillbaka. Hon pussade mig glatt hejdå, vinkade i fönstret och log ett brett leénde. Den fisungen som jag älskar henne.

Vi kan sammanfatta vår semester och sommar 2011 med att säga att vi haft det Härligt bra. Fått träffa fina vänner, familj, fått göra roliga saker med Julia, fått se henne utvecklas bara på dessa veckor och vi har fått umgås tillsammans. Det är de viktigaste. Det har regnat mycket men ibland har solen lyst på oss, vi har fått vara på stranden, Julia har fått bada och vi har lagrat lite sol i våra sinne.

Igår spenderade jag några timmar av min sista semester dag iväg på egen hand. Jag åkte med Malin till Enkla Ting. Tog en rofylld fika på ett helt magiskt vackert ställe. Detta ställe kommer jag återkomma till och rekommenderar alla som kan att köra förbi. Vacker inredning, underbart café och inte bara det så himla fint i hela miljön ute runtomkring. Öppetider finns på hemsidan.


café del med Tine K porslin i fönsrtet.


Toalett som jag hade kunnat sitta länge på :o)


Vackert utekök i trädgården...

Jag fick denna fina Tine K skål med mig hem.


Ha en fin kväll alla, nu kommer min Shacke på lite temys :o)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0