Nya tider

Helgen rullade snabbt förbi. Vi spenderade lördagen på fest hos familjen Gath. Roligt, trevligt med underbara människor, våra vänner. Ett fint inspirerande hem har dem, nästa gång ska jag få till fina bilder.

Annars är det mycket jobb för min del. Varje dag nu. Flytt, ny butik och nystart. Det kommer bli så bra och så fint. 

Kom på en annan tanke när jag satt och kollade ut på vår uteplats. Trots att det varit någorlunda fint väder igår och idag så är min hjärna redan inställd på höst och höst piff.
Vi fick utemöbler på vår altan i sommar men jag känner inte riktigt att jag sommar"piffat" med blommor och annat smått så som jag velat. Nu känns det inte så lönt med sommar blommor så nu får det bli höst blommor på uteplatsen och lite höstmys där ute istället. Ser fram mot detta framöver. Man blir sugen på att "boa" lite nu när nya tider ligger framför oss.





Kram på er!
/C


Kommentarer
Postat av: Annlouise

Dags att uppdatera lite nu. Vill ju se vad ni pysslar med ;). Hoppas ni mår bra! Kraam

2011-08-28 @ 20:35:57
Postat av: mossar

tuffa tider start på dagis! snuvor med hem!

Klassigt!som gammal föräldrer! vet man att små hjärtan blir drabbade efter semesterrn!!!!

Madicken är mitt hjärta!julia är mitt allt!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-08-29 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0