Den senaste veckan...

Har jag spenderat här...






Det har varit tuffa dagar,galet mycket folk, det känns i knopp och kropp att man jobbat mycket men det har varit riktigt kul också och titta så fint det blev!!!

Hej!
Idag har jag haft lite kväll, lagat god middag till oss tre och myst och gosat med Julls.
Jag kämpar på i två dagar till och sedan tar jag ledigt i fyra dagar. Det ska bli härligt. Massa gos och bus ska det bli, ligger efter med detta. Känner även för lite höstförändringar här hemma. Vi får se vad det kan bli. Sitta i soffan med ett nytt magasin och en kaffekopp i handen låter inte heller fel.


Denna tjej ska jag pussa massa massa på det är en sak som är säker...




För att inte julls skulle behöva vara på dagis fem dagar i sträck från morgon till kväll
ställde fina mormor upp. Fi och Sebbe var också dem så snälla och tog hand om vår lilla tjej.
Här har Julia packat sin väska själv för att vara hos mormor.


Nu ska jag bädda ner mig. Det blir tidigt idag. Julia somnade även hon tidigt efter att ha busat med morbror sebbe hela dagen som fick rycka in då dagis haft stängt. Vad skulle vi gjort utan alla snälla i vår närhet???

Ha en fin kväll!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0